in ,

بختاور بھٹو بیٹے کی صحت کے بارے میں تازہ ترین خبر۔

کچھ دن پہلے آصف علی زرداری کی بیٹی بختاور بھٹو نے بیٹے کو جنم دیا۔سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر بختاور اور ان کے شوہر محمود چوہدری نے 10 اکتوبر کو اپنے بیٹے کی پیدائش کی خوشخبری سنائی اور خدا کا شکر ادا کیا۔

بختاور بیٹے کی پیدائش کے بعد بلاول نے ٹویٹ کیا کہ وہ آفیشل انکل بن گئے ہیں جبکہ آصفہ بھٹو زرداری نے لکھا کہ وہ آنٹی بن گئی ہیں اور بہت خوش ہیں۔

تاہم ، بختاور بھٹو نے اپنی انسٹاگرام کہانی پر انتہائی نگہداشت یونٹ (این آئی سی یو) کی ایک تصویر شیئر کی ، جس سے صارفین میں تشویش پائی جاتی ہے۔ اس نے اپنی پوسٹ میں لکھا

کہ یہ میرے پیٹ سے شروع ہوا اور اب ہم یہاں ہیں۔

بختاور نے بتایا کہ اس کا بیٹا وقت سے ایک ماہ قبل پیدا ہوا تھا جس کی وجہ سے نومولود کو صحت کے مسائل کا سامنا ہے۔ اس تناظر میں بیٹے کو انتہائی نگہداشت یونٹ میں رکھا گیا تھا۔

اس نے لکھا کہ اس کے بیٹے کی 8 نومبر کو آمد متوقع تھی لیکن وہ 10 اکتوبر کو دنیا میں آیا۔ اس نے ہم سب کو حیران کردیا۔ بیٹا اس وقت این آئی سی یو میں ہے لیکن دن بہ دن بہتر ہو رہا ہے۔ اسے اپنی دعاؤں میں یاد رکھیں۔

واضح رہے کہ نوزائیدہ کو احتیاطی تدابیر کے طور پر چند گھنٹوں یا دنوں کے لیے این آئی سی یو میں رکھا جاتا ہے جبکہ اگر بچے کو اچانک کسی قسم کی پریشانی ہو تو اس کی مدت بڑھ سکتی ہے اور اسے مسلسل انتہائی نگہداشت کے یونٹ میں رکھا جاتا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.

GIPHY App Key not set. Please check settings

سوشل میڈیا مشہور جوڑے کی محبت کی داستان

آپ کو نصرت فتح علی خان کے بارے میں اجے دیوگن کی دلچسپ کہانی پسند آئے گی۔